Η εταιρεία mlc global ltd είναι οντότητα η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το κοινωνικό σύνολο μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται, επηρεάζοντας και επηρεαζόμενη από τα δεδομένα της εποχής και του χώρου δράσης της, αναγνωρίζοντας την ευθύνη που της αναλογεί απέναντι στην κοινωνία. Η ευθύνη αυτή καθρεφτίζεται στον σεβασμό προς τις αρχές και τις αξίες που χαρακτηρίζουν τον πολιτισμό: σεβασμός προς τον άνθρωπο, να προστατεύει και να προάγει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, την παροχή ίσως ευκαιριών, τον σεβασμό στο ακαδημαικό περιβάλλον που δραστηριοποιείται, και στην βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και της ποιότητας ζωής όλων των εμπλεκόμενων (stakeholders). Για να πετύχει την ποιότητα σε όλους τους εμπλεκόμενους έμμεσα ή άμμεσα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει το πλαίσιο της εταιρικής φιλοσοφίας και του κώδικά δεοντολογίας και επαγγελματικής συμπεριφοράς – την ηθική της επιχείρησης mlc.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
- Οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων και τα κριτήρια τα οποία εφαρμόζονται από την διοίκηση της εταιρείας και το ακαδημαϊκό τμήμα, γίνονται με διαφάνεια, στηρίζονται στην ευρύτερη δυνατή συναίνεση και στοχεύουν στην εμπέδωση κλίματος αξιοκρατίας και δικαιοσύνης για όλους τους καθηγητές του κέντρου, το διοικητικό προσωπικό, και φυσικά τους σπουδαστές.
- Οι αποφάσεις λαμβάνονται με διαφανή και τεκμηριωμένη εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να μη δημιουργούνται προϋποθέσεις ή υποψίες άσκησης πιέσεων και ευνοιοκρατικής συμπεριφοράς, λόγω προσωπικών, συγγενικών, επαγγελματικών ή άλλων σκοπιμοτήτων.
- Η εταιρεία θεωρεί μη αποδεκτή οποιαδήποτε διάκριση, όπως, ενδεικτικά, αυτές που σχετίζονται με τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, την εθνικότητα, την ιδεολογία, τις επιλογές του προσωπικού βίου, τις σωματικές δυνατότητες ή τη θρησκεία. Ακόμη, θεωρεί ανεπίτρεπτες την άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας και κάθε εκτροπή από την υγιή σχέση μεταξύ των μελών της εταιρείας.
- Στην εταιρεία γίνεται εσωτερική αξιολόγηση-αποτίμηση του έργου του κάθε συνεργάτη, τόσο σε διοικητικό αλλά και σε ακαδημαϊκό επίπεδο, για αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, διόρθωση και βελτίωση, με στόχο την όσο δυνατή καλύτερη εξυπηρέτηση των σπουδαστών του κέντρου, και την όσο δυνατών καλύτερη επαγγελματική ανάπτυξη του κάθε μέλους του διοικητικού και ακαδημαϊκού μέλους της εταιρείας.
- Η εταιρεία δημιουργεί δράσεις για να δημιουργήσει τις ιδανικές συνθήκες για πρόσβαση στις υπηρεσίες της από τους σπουδαστές, και για την επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη του κάθε μέλους της ακαδημαϊκής κοινότητας της εταιρείας.
ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
- Προσανατολισμός στα αποτελέσματα Ο προσανατολισμός στην επίτευξη των προϋπολογισθέντων αποτελεσμάτων επιδεικνύοντας επιμονή και αφοσίωση στην επίτευξη των ομαδικών και εταιρικών στόχων.
- Προγραμματισμός και οργάνωση Η οργάνωση και η διεκπεραίωση των εργασιών, με μεθοδικότητα και εντός του καθορισμένου χρονοδιαγράμματος, καθώς και η ενσωμάτωση νέων στόχων και αρμοδιοτήτων, όποτε απαιτείται, με ευελιξία.
- Επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων Η αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων και η εκτίμηση των ωφελειών και των κινδύνων, χρησιμοποιώντας κριτική σκέψη, καθώς και η λήψη ορθών και έγκαιρων αποφάσεων, βάσει ανάλυσης κατάλληλων πληροφοριών.
- Ομαδικότητα Η ανάπτυξη και η ενθάρρυνση πνεύματος συνεργασίας και ομαδικότητας μέσω της επικοινωνίας, της συμμετοχής, της υποστήριξης και της ενημέρωσης συναδέλφων και συνεργατών.
- Επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις Η προφορική και γραπτή επικοινωνία απόψεων και εννοιών με ακρίβεια, σαφήνεια και πειθώ, η ταχεία και αποτελεσματική ακρόαση και ανταπόκριση σε ερωτήσεις και αιτήματα συναδέλφων και συνεργατών, καθώς και η ανάπτυξη εποικοδομητικών εργασιακών σχέσεων εντός και εκτός επιχείρησης.
- Πρότυπο επαγγελματικής συμπεριφοράς Η επίδειξη επαγγελματικής και δεοντολογικής συμπεριφοράς προς συναδέλφους και συνεργάτες σύμφωνα με τις εταιρικές αξίες, θέτοντας παράλληλα σαφή πρότυπα απόδοσης και παρέχοντας το παράδειγμα προς μίμηση.
- Καινοτομία και δημιουργικότητα Η αναγνώριση ευκαιριών και η λήψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη και υλοποίηση ενεργειών νέων ιδεών και λύσεων.
- Ηγετικές / διοικητικές ικανότητες Η επίδειξη ηγετικής συμπεριφοράς που εμπνέει, ενεργοποιεί και παρακινεί τους εργαζόμενους και η παροχή απαιτούμενης καθοδήγησης και επανατροφοδότησης για τη βελτίωση της απόδοσης και την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων.
- Γνώση αντικείμενου Η ανταπόκριση στις απαιτήσεις της θέσης, επιδεικνύοντας, σε διαρκή βάση, τις κατάλληλες τεχνικές γνώσεις και ικανότητες που απαιτούνται.
- Επιχειρηματική ηθική Η επιχειρηματική ηθική δεν είναι απλώς η συμμόρφωση προς νομικά, ρυθμιστικά, επαγγελματικά και επιχειρηματικά πρότυπα, αλλά, κατά κύριο λόγο, είναι η ανάπτυξη της επιχειρηματικής δράσης εντός κανόνων δικαιοσύνης, ακεραιότητας, ειλικρίνειας και σεβασμού. Η επιχειρηματική ηθική, συνιστά προαπαιτούμενο για μια σύγχρονη επιχείρηση υψηλών επιδόσεων. Η συμβολή όλων των μελών της ακαδημαικής και διοικητικής ομάδας στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και η επένδυση στην ευημερία, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την δική τους προσωπική εξέλιξη, αλλά και για τη μακροπρόθεσμη και βιώσιμη επιχειρηματική δραστηριότητα, προσδίδοντας στους ίδιους και στην εταιρεία υψηλή προστιθέμενη αξία.
- Διαχείριση αρχείων Η ορθή και ακριβής τήρηση αρχείων αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας. Στα αρχεία τηρούνται και φυλάσσονται όλες οι πληροφορίες που δημιουργούνται και χρησιμοποιούνται στα πλαίσια και για τις ανάγκες της δραστηριότητα της εταιρείας.Τα μέλη της ομάδας που λόγω της φύσης της παρεχόμενης εργασίας τους τηρούν αρχεία, οφείλουν να διασφαλίζουν την ακρίβεια και πληρότητα αυτών.
- Προστασία περιουσιακών στοιχείων Οι διοικητικοί και ακαδημαϊκοί υπεύθυνοι του κέντρου είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό, την καθιέρωση και τη διαχείριση των κατάλληλων πολιτικών για τη διαφύλαξη των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Τα περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνουν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, το λογισμικό και εν γένει τον πάγιο εξοπλισμό, τις εταιρικές πληροφορίες, τη φήμη της εταιρείας, την πελατεία, το εμπορικό σήμα, την ιστοσελίδα, τις σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, τα προγράμματα σπουδών, την τεχνογνωσία και την επωνυμία. Όλα τα μέλης της ακαδημαικής και διοικητικής ομάδας έχουν υποχρέωση να προστατεύουν τα περιουσιακά στοιχεία και τους πόρους της εταιρείας και να επιδεικνύουν προσοχή όταν χρησιμοποιούν κάθε είδους περιουσιακό στοιχείο αυτού και να εφιστούν την προσοχή τους για την αποφυγή σπατάλης, ζημιών, καταστροφής, ή κλοπής των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας. Όλοι συνεργάτες του κέντρου (διοικητικοί και ακαδημαϊκοί συνεργάτες) έχουν υποχρέωση να φυλάσσουν και να προστατεύουν τα ηλεκτρονικά μέσα διδασκαλίας, το διδακτικό υλικό, και γενικότερα τους πόρους και την περιουσία της εταιρείας, ώστε να μην υπονομεύεται η παροχή του έργου του και να μην περιορίζεται το νόμιμο δικαίωμα χρήσης και αξιοποίησής τους από οποιοδήποτε μέλος της εταιρείας ή σπουδαστή του κέντρου.
- Προστασία εμπιστευτικών πληροφοριών Κάθε μέλος της ακαδημαικής και διοικητικής ομάδας οφείλει κατά την άσκηση των καθηκόντων του, όσο και στις κάθε είδους συναλλαγές ή σχέσεις του με τρίτους να μην γνωστοποιεί ή να καθιστά διαθέσιμες με οποιοδήποτε τρόπο πληροφορίες της εταιρείας που είναι εμπιστευτικές ή απόρρητες. Εμπιστευτικές ή απόρρητες πληροφορίες είναι οι πληροφορίες, οι οποίες δεν έχουν γνωστοποιηθεί ή δεν είναι διαθέσιμες για το ευρύ κοινό. Πληροφορίες εμπιστευτικού ή απόρρητου χαρακτήρα μπορεί να αποτελούν στοιχεία οικονομικά, τεχνικά, συμβάσεις, προσωπικά δεδομένα υπαλλήλων και σπουδαστών, πλάνα για εξαγορές / συγχωνεύσεις και σημαντικές διοικητικές αλλαγές ή πληροφορίες που αφορούν στην ανάπτυξη και στρατηγική της εταιρείας. Επίσης πληροφορίες εμπιστευτικού ή απόρρητου χαρακτήρα μπορεί να είναι οι πληροφορίες που έχουν σχέση με τα πνευματικά δικαιώματα ή με ευρεσιτεχνίες της εταιρείας. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν επιχειρηματική έρευνα, σχέδια για νέα προϊόντα, στρατηγικούς στόχους, οποιεσδήποτε μη δημοσιευμένες χρηματοοικονομικές πληροφορίες ή πληροφορίες τιμολόγησης, καταλόγους πελατών και προμηθευτών, όπως και πληροφορίες σχετικές με απαιτήσεις, επιχειρηματικές επιλογές ή συνήθειες και σχέδια πελατών. Είναι υποχρέωση όλων των μελών της ομάδας να διαφυλάττουν τις εμπιστευτικές και απόρρητες πληροφορίες της εταιρείας, ανεξαρτήτως του τρόπου και του λόγου που βρέθηκαν στην κατοχή τους και σε γνώση τους, και να μην τις γνωστοποιούν σε άτομα εκτός της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των μελών του οικογενειακού και φιλικού τους περιβάλλοντος, καθόλη τη διάρκεια της εργασιακής τους σχέσης με την εταιρεία, αλλά και κατόπιν της λήξης αυτής με οποιοδήποτε τρόπο.
- Προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR) Η εταιρεία ακολουθεί και εφαρμόζει όλους τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για την προστασία προσωπικών δεδομένων του κάθε μέλους της κοινότητας του mlc global ltd
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η διασφάλιση και διατήρηση υψηλού βαθμού ποιότητας των παρεχόμενων προϊόντων, παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με τη λειτουργία και την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα της εταιρείας. Αποτελεί βασική δέσμευση της Διοίκησης και κατ΄ επέκταση όλων των μελών της εταιρείας , η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών – σπουδαστών, παρέχοντας σε αυτούς ποιοτική εξυπηρέτηση και υπηρεσίες, και η προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη του κάθε μέλους της ομάδας της εταιρείας.
Η εταιρεία παρακολουθεί, ενημερώνεται και αναβαθμίζει συνέχεια με όλες τις εξελίξεις της τεχνολογίας, και τις εφαρμόζει σε όλες τις υπηρεσίες της προς σπουδαστές, και στην καθημερινή λειτουργία της εταιρείας (infrastructure) από το διοικητικό και ακαδημαϊκό προσπωπικό, για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για όλους.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ
Οι σχέσεις με τους πελάτες-σπουδαστές της εταιρείας, σε όλο τα φάσμα της δραστηριότητας του διέπονται από διαφάνεια, εμπιστοσύνη, σεβασμό, ειλικρίνεια και ακεραιότητα. Οι διαφανείς συναλλαγές με τους πελάτες-σπουδαστές είναι πρωτίστης και ουσιώδους σημασίας για τις σταθερές και μακροπρόθεσμες σχέσεις της εταιρείας.
Η εταιρεία παρέχει σε όλους τους υποψήφιους σπουδαστές της αμερόληπτες και ισότιμες ευκαιρίες. Οι αποφάσεις της και η αξιολόγηση των σπουδαστών για το πρόγραμμα σπουδών του κάθε ενός, βασίζονται σε αντικειμενικά κριτήρια όπως, η αντικειμενική αξιολόγηση της γνώσης της Αγγλικής γλώσσας εκ μέρους του σπουδαστή, η ανάλυση αναγκών του και ο σχεδιασμός του προσωπικού προγράμματος σπουδών, ως συνδυασμός των δύο παραπάνω. Η αξιολόγηση κατά την διάρκεια σπουδών του κάθε σπουδαστή (κατά την διάρκεια του κύκλου σπουδών) γίνεται από καταρτισμένο εκπαιδευτή για την άριστη εξυπηρέτηση. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει και προσφέρει σε όλους τους σπουδαστές επιλογές από ένα πλούσιο portfolio με προγράμματα, πακέτα σπουδών, και παροχές, και την δυνατότητα επιλογής του κατάλληλου για εκείνους πρόγραμμα ή πακέτο και την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Η αξιολόγηση, η ανάλυση αναγκών και το προσωπικό πρόγραμμα σπουδών πραγματοποιείται από καταρτισμένο και πιστοποιημένο ακαδημαϊκά συνεργάτη της εταιρείας. Η κατάρτιση της εταιρείας γίνεται από εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς που είναι πρωτοπόροι στην ακαδημαική κοινότητα παγκοσμίως (University of Cambridge, Harvard University) και με ενεργή συμμετοχή σε ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια από οργανισμούς στην εκπαίδευση ενηλίκων (IATEFL, TESOL, κ.α.)
ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πέρα από τη συμβολή στην προσωπική, επαγγελματική και οικονομική ανάπτυξη των επαγγελματιών και εταιρειών με τους οποίους η εταιρεία συνεργάζεται, μέσα από τα επιχειρηματικά προγράμματα Αγγλικής γλώσσας που προσφέρει, στηρίζει συνειδητά και ενεργά την κοινωνική ανάπτυξη, με ενέργειες όπως η προσφορά δωρεάν μαθημάτων σε επαγγελματίες οι οποίοι δεν μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά, αλλά έχουν ανάγκη τα Αγγλικά για την εργασία τους, μέσα από την συνεργασία με επίσημους φορείς (π.χ. Δήμος Αθηναίων, ΕΚΠΑ). Στόχος της εταιρείας είναι να συμμετάσχει σε συνεργασίες, μέσω των οποίων να προάγει περαιτέρω την ανάπτυξη και ευημερία επαγγελματιών και εταιρειών.
ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ
Ο κώδικας καθρεφτίζει την ηθική της εταιρείας και όλα τα εμπλεκόμενα μέλη (stakeholders) εφαρμόζουν των κώδικά για την δημιουργία υγιές περιβάλλοντος και την βελτίωση ποιότητας ζωής για όλους.
Τελευταία Ενημέρωση 31 Ιουλίου 2024