Η εταιρεία mlc global ltd, με απόλυτο σεβασμό στον κάθε σπουδαστή του κέντρου και στην ιδιότητα του ως καταναλωτή, έχει δημιουργήσει και εφαρμόζει την πολιτική προστασίας καταναλωτή για τις υπηρεσίες που προσφέρει, σε απόλυτη συμμόρφωση με τους νόμους της ευρωπαϊκής ένωσης για κάθε πολίτη.
Για υπεύθυνες αγορές οι καταναλωτές πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα εξής
- Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και το πρόγραμμα, πακέτο σπουδών, παροχές του κέντρου, αναγνώριση πιστοποιητικών (για τμήματα εξετάσεων), τους όρους συνεργασίας, την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας, της δυνατότητες σε προγράμματα που προσφέρει η εταιρεία, και τους τρόπους πληρωμής.
- Επίσης να αναζητούν στο διαδίκτυο και άλλα προγράμματα για να είναι σίγουροι ότι το πρόγραμμα ή πακέτο σπουδών του mlc είναι για εκείνους το κατάλληλο.
- Πριν την αγορά, να διαβάζουν προσεκτικά όλες τις πληροφορίες που ο νόμος επιβάλλει και που η εταιρεία παρέχει στο καταναλωτικό κοινό, όπως σαφείς γενικές πληροφορίες για την ταυτότητά του (αριθμός λειτουργίας, πιστοποιητικό για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές, όρους συνεργασίας, τιμολογιακή πολιτική, εταιρική φιλοσοφία)
- Όταν γίνεται αναφορά στην τιμή, πρέπει να αναφέρεται η συνολική τιμή, στην οποία πρέπει να συμπεριλαμβάνονται ο φόρος και όλα τα πρόσθετα έξοδα.
- Οι ρήτρες και όροι των ηλεκτρονικών συναλλαγών πρέπει να είναι κατά τέτοιο τρόπο διατυπωμένοι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να τους αναγνώσει πριν από τη πληρωμή του προγράμματος ή του πακέτου σπουδών.
- Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς και ιδίως το αν υπάρχουν χρεώσεις όπως π.χ. τόκοι
- Κατά την ανακοίνωση μείωσης τιμής είναι υποχρεωτικό να αναγράφεται ρητά η προγενέστερη τιμή ή τιμή αναφοράς βάσει της οποίας εφαρμόζεται η έκπτωση.
- Δεν γίνεται ακύρωση σε κανένα πρόγραμμα ή πακέτο σπουδών εάν το μετανιώσετε μετά την αγορά.
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ 2024-25
Η εταιρεία mlc global ltd, με πλήρη συνείδηση και παρακολουθώντας την ελληνική αγορά και τις ανάγκες των υποψηφίων σπουδαστών (καταναλωτών) της, σε συνδυασμό με την ακρίβεια και οικονομική πίεση της εποχής, έχει διαμορφώσει εντελώς διαφορετική πολιτική προσφορών για το 2024-25, για να εξυπηρετήσει όχι μόνο αποτελεσματικά, αλλά και με αξιοπρέπεια τους σπουδαστές της.
Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία έχει σταθερές προσφορές όλο το χρόνο για τους σπουδαστές της και δεν θα εφαρμόσει πρακτικές marketing όπως Black Friday, Cyber Monday, κ.α. για να μην ασκήσει καμία ψυχολογική πίεση στον καταναλωτή ότι πρέπει να βιαστεί για να προλάβει την προσφορά και να μην την χάσει.
- Οι προσφορές είναι σταθερές για όλο το ακαδημαικό έτος 2024-25
- Ο πελάτης αποφασίζει πότε θέλει να ξεκινήσει μαθήματα και κλείνει το αντίστοιχο πακέτο σπουδών ή πρόγραμμα εντός των ημ. έναρξης του προγράμματος
- Το mlc προσφέρει ενάρξεις για προγράμματα 1-15 κάθε μήνα
- Προσοχή μόνο στα τμήματα που οδηγούν σε συγκεκριμένες εξεταστικές περιόδους ή εγγραφές για εξετάσεις (εκεί υπάρχει καταληκτική ημερομηνία εγγραφής από τον φορέα)
- Σε ειδικές εποχιακές περιόδους η εταιρεία κάνει δώρο επιπλέον μήνες για μαθήματα. Σε αυτή την περίπτωση και πάλι, η εταιρεία δεν αλλάζει την τιμή της προσφοράς και φροντίζει να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους εγκαίρως για τις προσφορές, και δίνει εύλογο χρονικό διάστημα για να μπορεί ο κάθε σπουδαστής (καταναλωτής) να προγραμματίσει εάν θέλει να αγοράσει το πρόγραμμα ή όχι, χωρίς καμία ψυχολογική πίεση “μην την χάσει” ή “μην δεν την προλάβει”.
Η εταρεία δεν θα εφαρμόσει καμία πρακτική ψυχολογικής πίεσης προς τους υποψηφίους σπουδαστές της (καταναλωτές) με πρακτικές marketing, οι οποίες οδηγούν σε ψυχολογική πίεση αγοράς, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν στην συνέχεια σε οικονομικά προβλήματα τον σπουδαστή από την βιαστική αγορά.
Τελευταία Ενημέρωση 31 Ιουλίου 2024